macky_ettone

want to share something with all of u about what i did, done, do and anything... ^^

Friday 21 October 2011

cinta..


Andai kata aku diberi kesempatan untuk bercinta, akan aku pikirkan bagaimana hendak meragut dan memiliki dirimu..

Andai kata aku berpeluang untuk memiliki kekayaan setinggi gunung akan aku gunakan kekayaan itu untuk pernikahanmu..

Andai kata aku mendapat peluang pekerjaan yang mahsyur akan aku curahkan pendapatanku untuk sara kehidupanmu..

Andai kata kita dikurniakan cahaya mata akan aku jaga sebagaimana aku menjaga dirimu,..

Dan andaikata aku berpeluang mengarang akhbar akan aku luahkan
betapa indahnya dirimu.

Tetapi itu sekadar impianku..

Segala peluang yang datang akan aku gunakan sebaik-baiknya untuk masa depan kita bersama...

Ingatlah betapa Cintaku in bukan sekadar cinta didepan cermin tetapi cinta yang mempunyai seribu makna.. 

No comments:

Post a Comment