macky_ettone

want to share something with all of u about what i did, done, do and anything... ^^

Friday 21 October 2011

singgah sejenak


barang siapa yang pernah memiliki handfon takde kaler seperti nokia 3310, 3315, buterfly dan sebagainya, guwa percaya u all tergolong dalam golongan2 yang pernah memfoward sms-sms jiwang yang bukan korang buat pon. berikut 10 SMS jiwangs yang guwa percaya u all pernah foward. (utk golongan2 sebaya guwa je kot)

****

1.bila jauh,
saya rindu sangat2

bila awak tak sms,
saya setia menunggu

bila awak diam,
saya mulai bimbang

kerana saya takut

takut

awak lupakan saya

****

2. Kalau saya jadi squidward..
Saya akan buli awak selalu.

Jika saya jadi mr. crab..
Saya akan kikis semua harta awak..

Dan bila saya jadi patrick..
Saya selalu buat awak tension..

Tapi..
Saya tak nak jadi squidward..
Saya tak nak jadi mr. crab..
Dan..
Saya tak nak jadi patrick..

Kerana..
Saya nak jadi spongebob..
Yang selalu setia..
Dan sayang pada awak..

****

3. bisakah ku menyatakan rasa rindu ini yang kian terasa tatkala kita berhenti berhubung..
setelah lama tidak mendengar kabar, kenangan manis mula menguasai memori ku ini...
memori kita brsama suatu ketika dahulu, kenangan terindah didalam hidup ku ini.
dan bila ku kesepian, terbayang2 wajah mu di antara bintang2 yg bertaburan di langit biru...
sesungguhnya aku rindu pada mu...

****

4. gud night....sweet dream...
hope to see u in ur dream...
kalaupun saya sekadar pohon pokok dalam mimpi awak...saya dah puas hati sgt
asalkan saya tetap berada dalam mimpi awak

****

5. kalau saya mampu...saya nak petik bulan simpan di laut
sebab saya nak gantung awak di langit...
langit malam saya akan lebih indah...dan saya dapat lihat awak setiap mlm
dan awak mampu teman saya setiap mlm

****

6.Klu sy jD
AiRmAtA.sY iNgiN
LaHiR dr mAtA
AwkHiduP d PiPi

Awk & mAti d
BiBiR Awk.tApi
Klu Awk jD
AirmAtA sY. sY X

Kan mEnAnGiS
sBb sY X nK
keHiLaNgAn
awk.!

p/s : yang ni byk sangat guwa dapat. ape kes? guwa taknak jadi air mate la.haha

****

7.Aku
mungkin
bukan
teman

sempurna

yg
kau
cari

bukan
juga
yg

TERBAIK

di antara
semua
nya..

tapi yg pasti
aku
teman

yg akan selalu
kau rindui..

****

7.kalau saya xbg awak msg, awak ingat sy x?

kalau sy xcall awak, awak akan call sy x?

sy xdpt jwb sbb sy xth

tapi sy tahu satu bnd

tp klu awak xcall dan xmsg sy...saya ttp akan call and msg awak...

sbb sy syg awak

****

8.mgenalimu 1
keindahan..bergurau
dgnmu,1 kbahgiaan..
menyakiti hatimu,

ku cuba elakkan..
dan 1 pmintaanku,
biar phubungan kita
kekal berpanjangan

****

9.Biar rindu asal
x jemu,
biar kasih asal
x sedih,

biar cinta asal
x terseksa,
biar sayang asal
x hilang, &

biar berpisah asal
hati x berubah..

****

10.1st skali sy nk mtk maaf
atas sgla kesalahan sy,
halalkan mkn minum sy,
sy rase kt xkan jmp lg,
mgkin ni msg yg terakhir dr sy,
smpanlah utk m`ingati dri sy,
stiap yg b`temu pasti akn b`pisah

sy tpaksa prgi
ke jepun bgi m`bantu
Ultraman mgalahkan
raksasa belalang

****

mesej mane yang u all pernah bagi kat pakwe/makwe u all?ce citer;)

No comments:

Post a Comment